فضاسازی گسترده شهرداری تبریز در محکومیت حمله ددمنشانه اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه
فضاسازی گسترده شهرداری تبریز در محکومیت حمله ددمنشانه اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز ضمن فضاسازی گسترده شهر، حمله وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها فلسطینی را محکوم کرد. به گزارش شهریار، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با نصب بنر و بیلبوردهایی در خیابان‌ها و پیشانی پل‌ها، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز ضمن فضاسازی گسترده شهر، حمله وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها فلسطینی را محکوم کرد.

به گزارش شهریار، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با نصب بنر و بیلبوردهایی در خیابان‌ها و پیشانی پل‌ها، حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز در همین راستا اقدام به فضاسازی سطح شهر با مضامین محکومیت حمله اسرائیل به غزه کردند.

علاوه بر این، به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه، پرچم سیاه عزا در محوطه شهرداری تبریز و سطح مناطق دهگانه شهرداری برافراشته شد.

پیش از این نیز رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی قتل عام مردم غزه، شهر خواهرخوانده تبریز؛ را محکوم کرده بودند.