توسعه مرکز بازیافت لاستیک در منطقه ۱۹ با احداث سوله جدید
توسعه مرکز بازیافت لاستیک در منطقه ۱۹ با احداث سوله جدید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی بیان کرد: در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی، جلوگیری از آتش افروزی، دپو، دفن لاستیک ها و انتقال آنها به چرخه بازیافت، نخستین خط بازیافت لاستیک های فرسوده که پیش از این راه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی بیان کرد: در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی، جلوگیری از آتش افروزی، دپو، دفن لاستیک ها و انتقال آنها به چرخه بازیافت، نخستین خط بازیافت لاستیک های فرسوده که پیش از این راه اندازی شده بود، توسعه یافت.

وی درخصوص این پروژه به اجرای ۱۵۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری، تثبیت بستر، ۳۰ متر مکعب بتن ریزی مگر، آرماتور بندی فونداسیون، ۸۰ متر مکعب بتن ریزی فوندانسیون اشاره کرد.

به گفته این مسئول : مراحل آماده سازی اسکلت سوله بازیافت در کارگاه مربوطه درحال انجام و به زودی به محل اجرای پروژه منتقل و نصب خواهد شد.

فرهادی بیان کرد: در این خط روزانه نزدیک به ۳ تن لاستیک فرسوده تبدیل به چیپس و برای بهره برداری به کارخانجات تولید کف پوش های گرانولی و چمن مصنوعی واگذار می شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: به منظور جمع آوری پسماند خشک ۲۳ غرفه در نواحی پنجگانه جانمایی شده است که شهروندان می توانند روزانه زباله های خشک و قابل بازگشت به چرخه بازیافت را به مسئولین غرف تحویل دهند.

انتهای پیام /