عملیات دیواره‌سازی ساحلی کارون به پایان رسید
عملیات دیواره‌سازی ساحلی کارون به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: رودخانه کارون یکی از مهم‌ترین محرک‌های توسعه شهری اهواز است که می‌توان از ظرفیت آن برای توسعه شهر اهواز استفاده کرد و برای این اقدام ایمن‌سازی و زیباسازی حاشیه آن اهمیت زیادی دارد. وی افزود: بر همین اساس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: رودخانه کارون یکی از مهم‌ترین محرک‌های توسعه شهری اهواز است که می‌توان از ظرفیت آن برای توسعه شهر اهواز استفاده کرد و برای این اقدام ایمن‌سازی و زیباسازی حاشیه آن اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: بر همین اساس ساماندهی بخش‌های از حاشیه رودخانه از جمله احداث و مقاوم‌سازی دو محور شرقی و غربی پل چهارم و پل سوم در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های انجام‌شده دیواره ساحلی این دو محور احداث و در بعضی نقاط مقاوم‌سازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: پروژه دیواره‌سازی ساحل کارون از تابستان سال ۱۳۹۹ با بودجه ۵۴۰ میلیارد ریالی آغاز شده بود، تکمیل این دیواره خسارت‌های ناشی از سیل را کاهش می‌دهد و با هدایت آب از مناطق و فضای سبز حاشیه رودخانه محافظت می‌کند.