عزم مدیریت شهری و خیرین برای آزادی مادران زندانی
عزم مدیریت شهری و خیرین برای آزادی مادران زندانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در پی برگزاری پنجمین دوره پویش آزادی مادران زندانی جرایم غیر عمد که به همت شهرداری منطقه ۵ و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی برگزار شد، جمع پرداختی خیرین به حدود ۱۵ میلیارد تومان رسید. سوده نجفی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در پی برگزاری پنجمین دوره پویش آزادی مادران زندانی جرایم غیر عمد که به همت شهرداری منطقه ۵ و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی برگزار شد، جمع پرداختی خیرین به حدود ۱۵ میلیارد تومان رسید.

سوده نجفی «عضو شورای اسلامی شهر تهران» با حضور در این رویداد با اعلام خبر خوب مصوب شدن طرح دو فوریتی توسط شورای اسلامی شهر تهران در بودجه ۱۴۰۲ برای کمک به این پویش به مبلغ پنج میلیارد تومان، رقم جمع آوری شده را به پانزده میلیارد افزایش داد.

بنا بر این گزارش، این رقم عملا به دلیل کمک معادل آن توسط خود سازمان زندان ها و تلاش برای بخشودگی بدهکاران توسط خود سازمان و سمن های مرتبط با خانواده، بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان خواهد شد.

بر اساس این خبر، زندانیان واجد الشرایط با بررسی های دقیق کارشناسی مقامات قضایی و مددکاران طی شش ماه آینده به مرور آزاد شده و به آغوش گرم خانواده باز می گردند.

انتهای پیام/