هزینه واگن‌های چینی متناسب با واردات پرداخت می‌شود
هزینه واگن‌های چینی متناسب با واردات پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه برای خرید ۷۹۱ دستگاه واگن از چین، دولت پیش پرداخت انجام داده است، گفت: اقساط بعدی متناسب با تعداد واگن‌های تحویلی پرداخت خواهد شد و به بودجه خاصی نیاز نداریم. وی با اعلام اینکه منابعی در بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه برای خرید ۷۹۱ دستگاه واگن از چین، دولت پیش پرداخت انجام داده است، گفت: اقساط بعدی متناسب با تعداد واگن‌های تحویلی پرداخت خواهد شد و به بودجه خاصی نیاز نداریم.

وی با اعلام اینکه منابعی در بودجه پیش‌بینی شده که اگر رام قطار چینی و یا دو رام داخلی رسید، مبالغ پرداخت شود، تصریح کرد: پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ خرید واگن‌ها در تعهد دولت است و باید این میزان را پرداخت کند و در این صورت منابع ما مازاد نیز خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در خصوص روند ساخت واگن‌ها در چین، یادآور شد: چند ماهی بیشتر نیست که قرارداد منعقد شده و باید اجازه دهیم که شرکت خارجی تأمین قطعات و تولید را ادامه دهد و به تدریج واگن‌ها وارد شوند.

تشکری هاشمی گفت: قرار نیست ۷۹۱ دستگاه واگن یکباره وارد شود و پنج سال طول خواهد کشید تا به تدریج واگن‌ها تحویل داده شود و شهرداری و دولت باید متناسب با تحویل، مبالغ را به طرف چینی پرداخت کنند.

انتهای پیام/