طرح کاشت نهال هم‌عهدی با شهدا اجرا شد
طرح کاشت نهال هم‌عهدی با شهدا اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن دلجویی از مادر این شهید گفت: ما همیشه قدردان و مدیون خون شهدا هستیم و می دانیم که آنها به راحتی از جان خود گذشتند تا مردم ما امروز بتوانند در امنیت زندگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن دلجویی از مادر این شهید گفت: ما همیشه قدردان و مدیون خون شهدا هستیم و می دانیم که آنها به راحتی از جان خود گذشتند تا مردم ما امروز بتوانند در امنیت زندگی کنند.

وی ضمن ارج نهادن به صبر و فداکاری و روحیه والای خانواده معظم و معزز آن شهید، یاد و خاطره آن شهید گرانقدر را گرامی داشت و افزود: دیدار با خانواده شهدا توفیق بزرگی است و ما به عنوان خدمت گذاران مردم همیشه وامدار و نیازمند نور معنویت شهدای عزیز هستیم.

شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: دیدار با این خانواده شهدا موجب می‌شود تا روح تازه‌ای در انسان دمیده شود و با خود بیندیشید اگر حماسه آفرینی فرزندان و پدران این خانواده‌ها نبود امروز در چه حال و روزی بودیم.

در این دیدار خانواده شهید جاوید الاثر معزز محسن قنبری به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این شهید بزرگوار پرداختند و در پایان این دیدار شهردار منطقه با اهدای لوحی ازمادر آن شهید والامقام تقدیر بعمل آورد.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیران شهری منطقه ۷ در منزل خانواده شهید جاوید الاثر معزز محسن قنبری در راستای پویش ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، نهالی را کاشتند.

انتهای پیام/