سرانه‌ها و کاربری‌های شهری در طرح تفصیلی موجود واقعی نیست
سرانه‌ها و کاربری‌های شهری در طرح تفصیلی موجود واقعی نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار درجلسه کارگروه مشترک بررسی طرح تفصیلی آتی کرج با اشاره به اینکه این کارگروه طی هفته‌های گذشته بررسی وضعیت سرانه‌ها و کاربری‌های شهر را در دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: در جلسه امروز مشاور طرح نمای کلی از وضعیت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار درجلسه کارگروه مشترک بررسی طرح تفصیلی آتی کرج با اشاره به اینکه این کارگروه طی هفته‌های گذشته بررسی وضعیت سرانه‌ها و کاربری‌های شهر را در دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: در جلسه امروز مشاور طرح نمای کلی از وضعیت سرانه‌ها و کاربری‌های موجود شهر ارائه داد.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت موجود نشان می‌دهد کرج از لحاظ سرانه‌ها و کاربری‌های مختلف از جمله فضای سبز، خدماتی، تاسیسات شهری، گردشگری، فرهنگی و … با کمبودهای جدی مواجه است.

ایزدیار افزود: مشاور در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص چگونگی تحقق سرانه‌ها و کاربری‌های استاندارد در طرح تفصیلی آتی کرج ارائه داد و بخشی از این پیشنهادات توسط اعضا بررسی شد.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد: اعضای این کارگروه در این جلسه بر توجه ویژه به تمام سرانه‌های محله‌ای، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و شهری در طرح تفصیلی آتی تاکید کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت موجود سرانه‌ها و کاربری‌های موجود شهر با استانداردهای تعیین شده فاصله زیادی دارد، گفت: ما در مرحله اول به دنبال واقعی کردن سرانه‌ها در طرح تفصیلی آتی هستیم و بعد از آن باید راهکارهایی برای تحقق آنها اعمال کنیم.