طرح برخورد انضباطی با رانندگان تاکسی متخلف باربر در محدوده بازار تهران
طرح برخورد انضباطی با رانندگان تاکسی متخلف باربر در محدوده بازار تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، زینب عبادی با اشاره به اینکه تاکسی‌های بازار کاربری وانت پیدا کرده‌اند، از تقویت نظارت بر تاکسی‌هایی که در محدوده بازار فعالیت می‌کنند، خبر داد و اضافه کرد: برخی تاکسی‌های این محدوده مرکزی پایتخت بیشتر شبیه به وانت‌ و با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، زینب عبادی با اشاره به اینکه تاکسی‌های بازار کاربری وانت پیدا کرده‌اند، از تقویت نظارت بر تاکسی‌هایی که در محدوده بازار فعالیت می‌کنند، خبر داد و اضافه کرد: برخی تاکسی‌های این محدوده مرکزی پایتخت بیشتر شبیه به وانت‌ و با کاربری حمل بار تبدیل شده‌اند و به جا به جایی شهروندان نمی‌پردازند. بر همین اساس با اضافه شدن گشت‌های سیار، قصد داریم نظارت بر تخلفات راننده‌های تاکسی در این محدوده را افزایش دهیم البته این نظارت در همه مناطق شهر جدی‌تر خواهد شد.

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ ادامه داد: همچنین برای نظارت بیشتر بر خدمات‌دهی رانندگان تاکسی به شهروندان، تعداد گشت‌های نظارتی سیار در پایانه‌هایی که ازدحام مسافر و تخلف بیشتر دارند، مستقر می‌شوند. ضمن اینکه بر اساس هماهنگی‌هایی که با پلیس راهور داشته‌ایم، به زودی گشت های مشترک پلیس و تاکسیرانی در سطح شهر فعال خواهند شد تا شاهد به حداقل رساندن تخلفات تاکسی‌ها در سرتاسر منطقه باشیم.

انتهای پیام/