ضرورت هوشمندسازی در حوزه آتش‌نشانی با هدف خدمات‌رسانی سریع‌
ضرورت هوشمندسازی در حوزه آتش‌نشانی با هدف خدمات‌رسانی سریع‌

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _پنج شنبه ششم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان، ضمن تبریک هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی اظهار کرد: ارومیه جز اولین شهرها بعد از تبریز و تهران بوده که دارای ایستگاه آتش‌نشانی شده است. وی ضمن تقدیر از زحمات و رشادت‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _پنج شنبه ششم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان، ضمن تبریک هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی اظهار کرد: ارومیه جز اولین شهرها بعد از تبریز و تهران بوده که دارای ایستگاه آتش‌نشانی شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و رشادت‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان شهرداری ارومیه افزود: آتش‌نشانان همیشه در همه صحنه‌ها و روزهای سخت در کنار شهروندان ارومیه‌ای بوده‌اند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و نماینده شورا در سازمان آتش‌نشانی شهرداری در بخش دیگری از سخنانش گفت: آتش‌نشانان با به خطر انداختن جان خود همیشه برای حفظ جان و مال مردم تلاش کرده و حافظ ایمنی و آرامش مردم بوده و هستند.

بهرام ادامه داد: شورای اسلامی شهر ارومیه نگاه ویژه‌ای به مجموعه پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه دارد و قدردان زحمات آنان است و در راستای تأمین رفاه، ساختار اداری و پرسنلی و نیز تجهیز ناوگان ماشین‌آلات و بروز رسانی آن تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: کار آتش‌نشانان از لحاظ سختی کار یکی از پرخطرترین مشاغل محسوب می‌شود.

بهرام عنوان کرد: مشاهده می‌کنیم که مسئله ترافیک شهر ارومیه گاهاً موجب اختلال در خدمات‌رسانی آتش‌نشانان در زمان آتش‌سوزی شده است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از عوامل اصلی در بروز حوادث آتش‌سوزی، وجود اماکن غیراستاندارد دولتی و خصوصی بوده و متأسفانه تا به امروز اقدام اساسی در این حوزه انجام نگرفته است.

بهرام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امکانات آتش‌نشانی باید هوشمندسازی شود، گفت: هوشمندسازی امکانات آتش‌نشانی برای ارائه خدمات سریع در مواقع ضروری و آتش‌سوزی حائز اهمیت است.