اتمام ۳۱ حلقه شمع پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم
اتمام ۳۱ حلقه شمع پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از اتمام عملیات ۳۱ حلقه شمع پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد. به گزارش شهریار، ناصر اسماعیل‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه از روند عملیاتی و اجرایی خوبی برخوردار است و تاکنون ستون M۹ و آرماتوربندی سه شمع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از اتمام عملیات ۳۱ حلقه شمع پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد.

به گزارش شهریار، ناصر اسماعیل‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه از روند عملیاتی و اجرایی خوبی برخوردار است و تاکنون ستون M۹ و آرماتوربندی سه شمع M۸ شمع‌های پایه‌های M۷، M۸ و M۹ به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: آرماتوربافی و قالب‌بندی ستون انجام شده و آماده برای بتن‌ریزی سر شمع است و در همین راستا پیش‌بینی می‌شود در ادامه شاهد انجام عملیات عمرانی این تقاطع غیرهمسطح بر اساس زمان‌بندی انجام‌شده باشیم.

اسماعیل‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: این پروژه به کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ تبریز و با اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طول این پروژه ۸۰۰ متر و عرض آن ۱۶ متر است و ۹ پایه و ۹۳ حلقه شمع در طول این پروژه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با بیان اینکه هدف اصلی این پروژه کاهش ترافیک خیابان نظام پزشکی به طرف چایکنار است، تاکید کرد: این پل دوطرفه خواهد بود و به دلیل استفاده از تکنولوژی سگمنتال و دهانه‌های طولانی‌تر، دارای معماری خاص و دوام بیش‌تر است.