شکل گیری معابر محلی یکی از مطالبات مهم شهروندان منطقه 22
شکل گیری معابر محلی یکی از مطالبات مهم شهروندان منطقه 22

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی در خصوص کمبودهای زیرساختی در این منطقه گفت: از نگاه بیرون، به منطقه ۲۲ به چشم یک منطقه شاید جذاب و برخوردار با یکسری زیرساخت های فرامنطقه ای نگاه می شود. در حال حاضر میزان سرانه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی در خصوص کمبودهای زیرساختی در این منطقه گفت: از نگاه بیرون، به منطقه ۲۲ به چشم یک منطقه شاید جذاب و برخوردار با یکسری زیرساخت های فرامنطقه ای نگاه می شود. در حال حاضر میزان سرانه فضای سبز منطقه ۲۲ در حد استاندارد است؛ اما سرانه های آموزشی و فرهنگی در مقابل رشد زیاد ساخت و سازهای آن در سال های گذشته، آنطورکه باید توسعه پیدا نکرده که نیازمند یک تلاش همگانی برای رفع این مشکل هستیم.

نصرتی یادآور شد: با توجه به سرعت بالای جمعیت پذیری منطقه و همچنین افق جمعیتی که برای این منطقه ترسیم شده، یک سوم جمعیت تا به امروز در منطقه ساکن شده اما زیرساختها به نسبت سرعت جمعیت پذیری آن مهیا نشده و باید  متناسب با سرعت سکونت به انتظارات اجتماعی بوجود آمده از سوی مردم نیز پاسخگو باشیم.

نصرتی در ادامه گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطق جوان و نوپای شهر تهران است و قابلیت توسعه در جای جای منطقه مشاهده می شود و در دیدارهایی که با شهروندان این منطقه داشته و دارم شکل گیری معابر محلی یکی از مطالبات اصلی آنها به شمار می رود.

شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: با همکاری تمامی همکاران در معاونت فنی و عمرانی منطقه در بحث ترمیم و روکش آسفالت معابر با توجه به تاکیدات شهردار تهران در خصوص خدمت رسانی حداکثری به شهروندان تهرانی اقدامات زیربنایی خوبی تا به امروز در سطح منطقه انجام شده و تا پایان سال جاری عملیات پخش آسفالت ۴۰ هزار تنی در معابر محلات غرب تهران اجرا خواهد شد.

نصرتی ادامه داد: منطقه ۲۲ دارای ۱۲ محله است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدیریت شهری در نظر دارد برای رفاه حال شهروندان تمامی محلات از نعمت میدان میوه و تره بار برخوردار شوند، به همین منظور بحث ساخت و راه اندازی میادین میوه تره بار در نواحی شش گانه منطقه نیز در دستور کار قرار دارد. تلاش خواهد شد با افزایش سرانه خدمات شهری با موضوع احداث و توسعه میادین و بازارهای محلی در سطح محلات فاقد بازار و کم برخوردار اقدام شود.

انتهای پیام/