«شهرگاه» ترکیب دانشگاه و مدیریت شهری است/ لزوم همفکری شهرداری و دانشگاه برای حل مسائل شهری
«شهرگاه» ترکیب دانشگاه و مدیریت شهری است/ لزوم همفکری شهرداری و دانشگاه برای حل مسائل شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _سه‌شنبه بیست‌و پنجم مهرماه_ در نشست «شهرگاه» با موضوع فرهنگ، ارتباطات و رسانه با بیان اینکه «شهرگاه» ترکیب دانشگاه و مدیریت شهری است، اظهار کرد: این موضوع بهانه‌ای است تا بتوانیم به تمام زمینه‌های فعالیت‌هایی که می‌تواند با دانشگاه مشترک باشد، ورود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _سه‌شنبه بیست‌و پنجم مهرماه_ در نشست «شهرگاه» با موضوع فرهنگ، ارتباطات و رسانه با بیان اینکه «شهرگاه» ترکیب دانشگاه و مدیریت شهری است، اظهار کرد: این موضوع بهانه‌ای است تا بتوانیم به تمام زمینه‌های فعالیت‌هایی که می‌تواند با دانشگاه مشترک باشد، ورود کنیم.

وی افزود: بخش زیادی از مسائل و راهکارهایی که در سازمان شهرداری وجود دارد، نیازمند همفکری و تعامل با دانشگاه و حوزه‌های علمی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری یک نهاد علمی و اجرایی است، تصریح کرد: سطح تحصیلات کارکنان شهرداری اصفهان موید آن است که این مجموعه به لحاظ دانشی سطح مناسبی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا در حوزه معاونت و برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله حوزه برنامه‌ریزی بودجه، تدوین برنامه و بودجه‌ریزی، آمارنامه شهری، حوزه نوسازی و تحول اداری، بحث فرایندها و نظام‌های مدیریتی، ساختار، تشکیلات و آموزش کارکنان، هوشمندسازی، حوزه منابع انسانی و حوزه مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین اجرا می‌شود.

در سال جاری برای نخستین بار با پیش بردن بحث قراردادهای باز موفق به بستن قرارداد باز با دانشگاه خوراسگان شدیم.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین در سه حوزه پژوهش اعم از طرح‌های پژوهشی، حمایت از پایان نامه‌ها، نشست‌ها و جشنواره‌ها، مدیریت دانش، حوزه فن‌آوری و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان و نمایشگاه فن‌نما که دانشگاه حضور مؤثری در آن داشت، فعالیت می‌کند.

وی تاکید کرد: این الگوهای همکاری باید شکل گیرد و در سال جاری برای نخستین بار با پیش بردن بحث قراردادهای باز موفق به بستن قرارداد باز با دانشگاه خوراسگان شدیم که این قراردادها سرعت ما در فعالیت‌های بعدی را افزایش خواهد داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به حوزه خلاقیت در مدیریت پژوهش گفت: در این حوزه نیز بحث ایده‌کاپ‌ها، موضوع شهر خلاق، برگزاری و ایجاد دبیرخانه مسابقات برای ایجاد انگیزه و خلاقیت در طراحی‌ها مطرح می‌شود.