شهردار مدرسه، تمرین مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان برای حضور در جامعه است
شهردار مدرسه، تمرین مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان برای حضور در جامعه است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی درخصوص اهمیت وظیفه شهرداران مدارس اظهار داشت: گسترش تعاملات میان شهرداری به عنوان یک نهاد شهری و آموزش و پرورش به عنوان مرکز تعلیم و تربیت بسیار مفید و حائز اهمیت است. شهردار منطقه ۳ ابراز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی درخصوص اهمیت وظیفه شهرداران مدارس اظهار داشت: گسترش تعاملات میان شهرداری به عنوان یک نهاد شهری و آموزش و پرورش به عنوان مرکز تعلیم و تربیت بسیار مفید و حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: پذیرش جایگاه شهردار مدرسه در رده دانش آموزی، ضمن آشنایی افراد در پایین تر با فضای مدیریت شهری، آمادگی های لازم جهت برعهده گرفتن مسئولیتهای بالاتر در آینده را برای این قشر از جامعه فراهم می نماید.

 وی افزود: بطور حتم، ارتباط شهرداری با اقشار مختلف شهروندان، کمک شایانی به مدیریت بهینه شهری خواهد داشت به همین منظور نقش شهرداران مدارس به عنوان نمایندگان مراکز آموزشی بسیار اثربخش می باشد.

شهردار منطقه ۳ به حیطه فعالیت ها، ماموریت ها و مسئولیت های معاونت ها و اداره های مختلف در شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداران مدارس ضمن آشنایی با این وظایف می توانند با مشارکت شهرداری به اداره شهر کمک نمایند.

جوانی بیان داشت: مکاتبه با مسئولان شهرداری، پیگیری موضوعات عمرانی، ترافیکی، خدماتی و … و حضور در بازدیدها و رویدادهای منطقه را با جدیت دنبال کنید.

در ادامه محمود افراخته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳  با بیان اینکه، شهرداران مدارس از نظر هویتی، حلقه ارتباطی شهرداری و مراکز آموزشی می باشند اظهار داشت: شهرداری تهران در تلاش است تا از یک نهاد صرفاً خدماتی به یک نهاد  اجتماعی و فرهنگی تبدیل شوند و برای این مهم از مشارکت و تعامل موثر قشرهای مختلف شهروندان استفاده می کند.

انتهای پیام/