اعضای هیئت داوری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران معرفی شدند
اعضای هیئت داوری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، اعضای هیئت داوری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران معرفی شدند. بر این اساس ابوتراب خسروی ، بلقیس سلیمانی و محمدرضا بایرامی  در بخش «داستان کوتاه»؛ حبیبه جعفریان  و سید احمد بطحایی در بخش «روایت نویسی» و  داوود امیریان در بخش «نوجوان» آثار را داوری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، اعضای هیئت داوری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران معرفی شدند. بر این اساس ابوتراب خسروی ، بلقیس سلیمانی و محمدرضا بایرامی  در بخش «داستان کوتاه»؛ حبیبه جعفریان  و سید احمد بطحایی در بخش «روایت نویسی» و  داوود امیریان در بخش «نوجوان» آثار را داوری می کنند. دبیر علمی این دوره از جایزه نیز بر عهده مجید قیصری است.

پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران با هدف هویت‌سازی و معرفی کلان شهر تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهردار تهران برگزار می‌شود.

پذیرش آثار در سه بخش داستان کوتاه، ناداستان و روایت نویسی نوجوانان است و با توجه به تمدید مهلت ارسال، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور به دبیرخانه جایزه بین‌المللی داستان تهران ارسال کنند.

در پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران که به دبیری مجید قیصری برگزار می‌شود، در بخش داستان و ناداستان به ترتیب به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره مبالغ 400 میلیون ریال، 200 میلیون ریال و 100 میلیون اهدا می‌شود. همچنین در بخش نوجوان به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس مبالغ 200 میلیون ریال، 100 میلیون ریال و 50 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

مراسم اختتامیه و معرفی برندگان پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران در هفته تهران (هفته دوم مهر) برگزار می‌شود.