به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عرفان امینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژهبرنامه «مردم سلام» با هدف گفتوگو و بررسی مسائل شهروندان بهصورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد و بهصورت مستمر در مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهردار اصفهان […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
عرفان امینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژهبرنامه «مردم سلام» با هدف گفتوگو و بررسی مسائل شهروندان بهصورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد و بهصورت مستمر در مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهردار اصفهان در نخستین برنامه چهره به چهره روز دوم خردادماه با شهروندان منطقه یک اصفهان دیدار و گفتوگو کرد، افزود: در دومین گام اجرای این برنامه نیز، روز سهشنبه، شانزدهم خردادماه، شهردار این کلانشهر، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری و معاونان وی، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد القائم (عج) واقع در خیابان جی، نرسیده به امامزاده ابوالعباس حضور پیدا کردند و با شهروندان این منطقه دیدار و گفتوگو کردند.
رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه سومین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» با اهالی منطقه ۱۴ روز سهشنبه، سیام خردادماه، در خیابان لاله شمالی خیابان مهدیه، مسجد المهدی (عج) و چهارمین برنامه نیز سیزدهم تیرماه با اهالی منطقه دو در حسینیه انصارالحسین (ع) برگزار شد، گفت: پنجمین برنامه به میزبانی منطقه سه شهرداری اصفهان روز سهشنبه چهارم مهرماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد نورباران برگزار شد و شهردار این کلانشهر، مدیر منطقه سه شهرداری و معاونان وی با شهروندان این منطقه دیدار خواهند کرد تا به مشکلات آنها رسیدگی کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در مسجد مستقر میشوند تا مشکلات شهروندان ثبت و برای بررسی، پیگیری و رفع آنها به بخشهای مربوطه ارجاع شود، خاطرنشان کرد: این دیدارها هر دو هفته یکبار با عنوان «مردم سلام» در یکی از مساجد مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
امینی ادامه داد: ملاقات حضوری شهردار اصفهان روزهای دوشنبه هر هفته در شهرداری مرکزی اصفهان برقرار است اما دیدار صمیمانه با اهالی هر منطقه بهصورت جداگانه برگزار میشود که هدف از این برنامه، سهولت دسترسی شهروندان به خادمان خود در شهرداری و گرهگشایی از مشکلات آنها است.