شهرداری منطقه ۵ پایلوت اجرای طرح‌های جامع و جشنواره‌های ورزشی می شود
شهرداری منطقه ۵ پایلوت اجرای طرح‌های جامع و جشنواره‌های ورزشی می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با توجه به برگزاری همایش های مختلف ورزشی مانند پیاده روی، ماهیگیری، پارکور و … در شرق تبریز، طی روزهای آتی نیز جشنواره هایی مانند مسابقه جایزه بزرگ فوتبال الکترونیک، فوتبال دستی، جشنواره یوگا و … توسط شهرداری منطقه ۵ اجرایی می شود. به گزارش شهریار، پرویز هادی رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با توجه به برگزاری همایش های مختلف ورزشی مانند پیاده روی، ماهیگیری، پارکور و … در شرق تبریز، طی روزهای آتی نیز جشنواره هایی مانند مسابقه جایزه بزرگ فوتبال الکترونیک، فوتبال دستی، جشنواره یوگا و … توسط شهرداری منطقه ۵ اجرایی می شود.

به گزارش شهریار، پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر و میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از شهردار و مسئول ورزش منطقه ۵ تقدیر کردند.

میرمعصوم سهرابی در این دیدار اظهار کرد: شهرداری منطقه ۵ همواره در ارزیابی های به عمل آمده جزو سه منطقه شاخص در حوزه توسعه ورزش های همگانی و برگزاری رویدادهای ورزشی برای عموم شهروندان است.

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه شهردار منطقه ۵ نیز خود از ورزشکاران رشته های رزمی و علاقمند به رویدادهای ورزشی است گفت: امیدواریم با حضور جناب آقای اکبر پورخردمند در این منطقه، شاهد تحولات بیش از پیش در حوزه ورزش های همگانی شرق تبریز باشیم.

 در این دیدار، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۵ و علیرضا فرهنگی مسئول ورزش این منطقه مورد تقدیر قرار گرفتند.