حضور بیش از ۵۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر منطقه ۸ در مراسم اعتکاف
حضور بیش از ۵۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر منطقه ۸ در مراسم اعتکاف

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از حضور بیش از ۵۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر در مساجد طرح آرمان منطقه ۸، در آیین اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد. میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از حضور بیش از ۵۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر در مساجد طرح آرمان منطقه ۸، در آیین اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد.

میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه دلتکانی و آیین اعتکاف دانش‌آموزی به‌ مناسبت ایام‌البیض با هدف تاکید بر عبادت جمعی و تقویت رابطه معنوی نوجوانان با خدا، با شعار « سه روز زندگی تا بی نهایت » در مساجد طرح آرمان برگزار شد. 

علی‌نیا ادامه داد: در راستای اجرای ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی، آئین اعتکاف دانش‌آموزی طرح آرمان منطقه با همکاری ۱۰ مدرسه در هشت مسجد طرح آرمان، از سیزدهم رجب آغار و تا روز پانزدهم خاتمه یافت.

وی افزود: مساجد سیدالشهدا، باب‌الحوائج، صاحب‌الزمان(عج)، امام رضا(ع)، بقیه‌الله، قائم ویژه معتکفین پسر و مساجد موسی‌بن جعفر، امام حسین(ع) محله تسلیحات به معتکفین دختر اختصاص داشته است.

گفتنی‌است از برنامه‌های برگزار شده در این سه روز را می‌توان به برگزاری محفل‌های قرآنی، مناجات خوانی، برگزاری جلسات اخلاق، دورهمی‌های نوجوانانه، بازی‌های گروهی، مسابقات هیجانی، جنگ شادی به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین(ع) و همچنین برگزاری مراسم عزداری وفات حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها اشاره کرد.

انتهای پیام/