شهرداری تهران نسبت به صدور مجوز ساخت و ساز بدون در نظر گرفتن سرانه ها در منطقه ۲۲خودداری کند
شهرداری تهران نسبت به صدور مجوز ساخت و ساز بدون در نظر گرفتن سرانه ها در منطقه ۲۲خودداری کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر،احمد صادقی در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این ثابت شده که ظلم پابرجا نیست و رژیم صهیونیستی نیز محکوم به نابودی است و امروز به آخرین روزهای خود رسیده است. وی با بیان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر،احمد صادقی در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این ثابت شده که ظلم پابرجا نیست و رژیم صهیونیستی نیز محکوم به نابودی است و امروز به آخرین روزهای خود رسیده است.

وی با بیان اینکه در بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از منطقه ۲۲ با توجه به ساخت انبوه مسکن، یادآور شد: با توجه به نوساز بودن مسکن و تولید انبوه مسکن در این منطقه، می توان منطقه ۲۲ را کم برخوردارترین منطقه از لحاظ سرانه ها دانست.

صادقی با تأکید بر اینکه عمده سطوح منطقه از ساده ترین سرانه ها محروم است، تصریح کرد: وضعیت بغرنج امروز آیینه تمام نمای آینده منطقه ۲۲ خواهد بود؛ لذا از شهرداری تهران انتظار داریم نسبت به صدور مجوز ساخت و ساز بدون در نظر گرفتن سرانه ها خودداری کند.

وی با بیان اینکه در عوض آزادسازی پادگان ها و اختصاص فضا به پادگان ها باید حفظ درختان و حرائم رعایت شود، گفت: باید در احکام کمیسیون ماده پنج در این زمینه تجدید نظر صورت بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه پادگان دوشان تپه در منطقه ۱۳ طبق مصوبات شورای پدافند غیرعامل به عنوان فضای پشتیبان در نظر گرفته بود، یادآور شد: تغییر کاربری این پادگان و کاهش باند پرواز از هزار و ۸۰۰ به هزار و ۴۰۰ متر انجام شده است. در جهت توافق با نیروهای هوایی، بلوک های مسکونی خارج از این اراضی ایجاد شود و پادگان به عنوان فضای لجستیک در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه مخازن سوخت با هزینه های بسیار کم تاب آور شده اند، گفت: خیال مردم تهران راحت باشد که مخازن مقاوم سازی شده و نگران حوادث ناشی از زلزله در این مخازن نباشند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تانکرها در نهایت باید از معابر شهری عبور کنند، تصریح کرد: دسترسی از درون شهر به مخازن قطعاً خطرناک است.

انتهای پیام/