۱۱ سرعتکاه در معابر منطقه۲۲ احداث شد
۱۱ سرعتکاه در معابر منطقه۲۲ احداث شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: بنا به درخواست‌های شهروندان و ثبت پیام در سامانه نظارت همگانی، اداره فنی و مهندسی جلسات بررسی روش های آرام سازی را با حضور پلیس راهور برگزار کردیم که تصویب اجرای ۱۱مقطع سرعتکاه در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: بنا به درخواست‌های شهروندان و ثبت پیام در سامانه نظارت همگانی، اداره فنی و مهندسی جلسات بررسی روش های آرام سازی را با حضور پلیس راهور برگزار کردیم که تصویب اجرای ۱۱مقطع سرعتکاه در معابر فرعی سطح نواحی یک و دو منطقه صورت گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ افزود: خیابان های پارک، دسترسی های زیرگذرکوهک، شمیم،۲۰متری راهور، سحر، چشمه جنوبی و دهکده المپیک را به دنبال داشته است. مطابق دستورالعمل‌های نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران، اجرای سرعتکاه بعنوان آخرین راهکار از راهکارهای آرام سازی و در صورت عدم اثربخشی سایر روش‌های آرام سازی مطرح می شود.

شایان ذکراست؛ اجرای سرعتکاههای فوق با تهیه و اجرای حدود ۶۰تن آسفالت با همکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی به همراه انجام فعالیت‌های آشکارسازی شامل تهیه و نصب تابلوها و اجرای خط کشی و کف نویسی توسط اداره نظارت و اجرا صورت گرفته است.

انتهای پیام/