شهرداری تهران ملزم به تملک خانه مرحوم عباس شیبانی شد/عضویت «نادعلی» در ستاد هماهنگی مشارکت محله‌ای
شهرداری تهران ملزم به تملک خانه مرحوم عباس شیبانی شد/عضویت «نادعلی» در ستاد هماهنگی مشارکت محله‌ای

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح “الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر” اظهار کرد: لازم است شهرداری برای بازسازی این خانه و تبدیل آن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح “الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر” اظهار کرد: لازم است شهرداری برای بازسازی این خانه و تبدیل آن به خانه مفاخر اقدام کند که هم اکنون در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید تملک شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: طی مذاکرات با فرزند مرحوم شیبانی، درخواست ایشان این بود که طبقات پایین به خیریه و طبقه سوم به موزه تبدیل شود.

گفتنی است طرح الزام شهرداری تهران به تملک و همکاری در تبدیل خانه مرحوم عباس شیبانی به خانه مفاخر با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

همچنین در ادامه این جلسه انتخاب یک عضو شورای شهر جهت “عضویت در ستاد هماهنگی مشارکت های محله ای” مورد بررسی قرار گرفت که پس از مباحث مطرح شده از سوی اعضا، استعفای نرگس معدنی پور از عضویت در این ستاد با ۱۰ رأی مورد موافقت قرار گرفت و علیرضا نادعلی با ۱۱ رأی به عضویت ستاد درآمد.

انتهای پیام/