شناسایی گودهای پرخطر و نقاط ناایمن در منطقه ۱۵
شناسایی گودهای پرخطر و نقاط ناایمن در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه بر شروع بهسازی مقبره الشهدا بوستان امید، تسریع در ساماندهی ورودی بازار کیمیا، تمهیدات و برنامه ریزی لازم جهت احداث تصفیه خانه بوستان آزادگان، تسریع در روند اجرا و تکمیل بهسازی و ساماندهی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه بر شروع بهسازی مقبره الشهدا بوستان امید، تسریع در ساماندهی ورودی بازار کیمیا، تمهیدات و برنامه ریزی لازم جهت احداث تصفیه خانه بوستان آزادگان، تسریع در روند اجرا و تکمیل بهسازی و ساماندهی نمازخانه منطقه و عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت ضلع شمالی پل بعثت با رعایت کیفیت تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ قرار داریم، افزود: معاونت های اجرایی نسبت به اخذ تائیدیه حوزه های تخصصی جهت پروژه های جدید پیشنهادی تا روز جلسه دفاعیه اقدام و در خصوص پروژه های نیمه تمام که نیاز به اعتبار در سال آتی دارد نیز گزارش توجیهی و تکمیلی تهیه شود.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با تاکید بر پیگیری موضوعات مربوط به پروژه احداث خیابان شوش به صورت مستمر و ویژه، اضافه کرد: گزارش پیگیری و اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه شود.

شیری همچنین بر اهتمام و تلاش مضاعف حوزه های اجرایی در ثبت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های منطقه در سامانه کنترل پروژه تاکید و میزان پیشرفت فیزیکی هر یک از حوزه ها را تا نیمه آبان ماه تعیین کرد.

تسریع در روند ابلاغ قرارداد زمین های چمن مصنوعی، تسریع در عقد قرارداد با سرمایه گذار جهت احیای بوستان فرامنطقه ای ۳۰۰ هکتاری آزادگان و پیگیری و اهتمام ویژه جهت اتمام پروژه احداث پایانه خاورشهر از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

انتهای پیام/