نمونه‌برداری از چاه‌های آب بوستان‌های منطقه ۱۱
نمونه‌برداری از چاه‌های آب بوستان‌های منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر پایش مستمر آلاینده‌های آب‌های سطحی و زیرزمینی بیان کرد: اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه با هدف پایش مستمر آلاینده‌ها و به منظور تحقق اهداف نظام یکپارچه مدیریت محیط زیست […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر پایش مستمر آلاینده‌های آب‌های سطحی و زیرزمینی بیان کرد: اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه با هدف پایش مستمر آلاینده‌ها و به منظور تحقق اهداف نظام یکپارچه مدیریت محیط زیست (ایزو ۱۴۰۰۱) نسبت به نمونه‌برداری از چاه‌های آب بوستان‌های این منطقه اقدام کرد.

موسوی با بیان اینکه این نمونه‌ها برای آزمایش به آزمایشگاه‌های معتمد منطقه ارسال می‌شوند، افزود: بررسی آلاینده‌های آب به منظور جلوگیری از آلودگی آب‌های سطحی و آب‌های زیرزمینی، همچنین پایش مستمر کانون‌های آلاینده منطقه از جمله فعالیت‌های شاخص اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه به شمار می‌رود.

ایزو ۱۴۰۰۱، استاندارد بین‌المللی است که الزامات یک سیستم مدیریت زیست محیطی مؤثر EMS را مشخص می‌کند. ایزو ۱۴۰۰۱ به جای تعیین الزامات عملکرد محیطی، چارچوبی را فراهم می‌کند که یک سازمان می‌تواند از آن پیروی کند.

الزامات ایزو ۱۴۰۰۱، چارچوب و دستورالعمل‌هایی را برای ایجاد سیستم مدیریت محیطی ارائه می‌دهد تا عناصر مهم مورد نیاز برای موفقیت یک EMS از دست نروند.

انتهای پیام/