برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲
برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحید رضا انارکی محمدی شهردار این منطقه در جلسه جلسه نظارت ستادی وارزیابی عملکرد معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه بر نقش پشتیبان و همدلانه جلسات نظارت میدانی و ستادی تأکید کرد و افزود : حمل ونقل عمومی ومسائل ترافیکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحید رضا انارکی محمدی شهردار این منطقه در جلسه جلسه نظارت ستادی وارزیابی عملکرد معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه بر نقش پشتیبان و همدلانه جلسات نظارت میدانی و ستادی تأکید کرد و افزود : حمل ونقل عمومی ومسائل ترافیکی در این منطقه از حیث موقعیت ، جمعیت و قرار گرفتن مراکز سیاسی وتجاری مهم در آن توجه بیشتری در میان مناطق ۲۲ گانه می طلبد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع قرار گیری ۱۰۰ درصدی حصار طهماسبی و۷۳ درصدی حصار ناصری و بافت قدیمی منطقه اظهار داشت: در بخش هایی از منطقه برای تعریض معابر، اصلاح هندسی و توسعه محلات محدودیت های میراث فرهنگی وجود دارد که با تعامل و جلسات متناوب با ارگان های ذیربط تا حدودی به نتیجه های مطلوب رسیدیم.

شهردار منطقه ۱۲ خلا مدیریت واحد در منطقه را دلیل عدم تطابق اثربخشی اقدامات ترافیکی با نتیجه دلخواه دانست و افزود: اصلاح هندسی در محورهایی مانند۱۵خرداد،خیام،شوش،مولوی ..نیازمند بررسی های دقیق و مطالعات موردی است.

انارکی محمدی بحث باراندازها در محدود بازار را مهم دانست و گفت برای اجرای نظم و انضباط شهری می بایست با پلیس راهبر وارد تعامل شویم .

وی در ادامه به جمع آوری پل های عابر پیاده فاقد کارایی اشاره کرد و افزود: موضوع مهم در مدیریت شهری بحث تفویض اختیار به نواحی است به گونه ای که همزمان با افزایش حس مشارکت وتعلق همکاران می‌توان اثربخشی اقدامات شهری را ارتقا بخشید.

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با قدردانی از اقدامات شهردار منطقه ۱۲، معاون حمل ونقل وترافیک و همکاران منطقه عملکرد این منطقه را در بازدیدها رضایت بخش دانست و افزود: در شهرهای تاریخی کشورهای پیشرفته جهان استفاده از حمل ونقل عمومی فرهنگ پذیرفته شده است و منطقه ۱۲ تهران نیز با وجود مکان های تاریخی دارای ملاحظاتی است که با ایجاد ۹۵ درصد بسترها وزیرساخت های حمل ونقل عمومی در آن نیازمند آموزش وفرهنگ سازی بیشتر در ارتقای استفاده از این وسایل در بین شهروندان و اصناف است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیاده راه سازی خیابان لاله زار را اقدامی مثبت دانست و افزود: در منطقه ۱۲ خیابان‌های بسیاری را می بایست با ایجاد ممنوعیت ورود خودرو وموتور سیکلت به پیاده راه امنی که میزبان گردشگران داخلی وخارجی بسیاری هستند، تبدیل کرد.

گلشنی در ادامه گفت: نظارت های ستادی یک الگوی رفتاری مناسب در سازمان است که با شناسایی مشکلات و رفع نواقص و علت یابی به ارتقای بهره وری سازمان و خدمت بیشتر به شهروندان می انجامد.

صادق جهانی معاون مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز توجه به مواردی مانند حذف مانیتورهای قدیمی ونوسازی نقشه های ایستگاه های اتوبوس، اجرای خط کشی های گرم در محور های اصلی،ترمیم دریچه های فاضلاب،ساماندهی تاکسی در چهار راه سیروس و تفویض اختیار به نواحی را مطرح کرد.

جهانی به ساماندهی موتور سیکلت ها در منطقه ۱۲ اشاره کرد و یادآور شد:ما از مناطق ۲۲ گانه پشتیبانی خواهیم کرد و اعتبارات لازم را در این خصوص فراهم و با هماهنگی های لازم در ستاد چالش ها را از پیش روی مناطق رفع خواهیم کرد.

در پایان معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ گزارشی در قالب پاورپوینت در خصوص اقدامات منطقه مانند ساماندهی پیاده روها، ساخت و تثبیت رفیوژ میانی خیابان های ۱۷ شهریور، فردوسی، ابن سینا، احداث و بهسازی ایستگاه‌های حمل ونقل شهری، اجرای علائم افقی هندسی استقرار جایگاه پلیس میدان مخبرالدوله، ساماندهی چهارراه سیروس و… ارائه داد.

انتهای پیام/