شمال تهران به استقبال مهر رفت
شمال تهران به استقبال مهر رفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  به  گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: امسال خدمات رسانی و آماده سازی های فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و… در مدارس،معابر منتهی به آنها و …با ظرفیت حداکثری نیروها در حال اجراست تا دانش آموزان مهری آرام و با نشاط را آغاز کنند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 به  گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: امسال خدمات رسانی و آماده سازی های فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و… در مدارس،معابر منتهی به آنها و …با ظرفیت حداکثری نیروها در حال اجراست تا دانش آموزان مهری آرام و با نشاط را آغاز کنند.

او گفت: در حوزه اجتماعی بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۹ محور شامل آموزش، طلیعه مهر، مهر اولی ها، یاد یاران، آیین مهر، تبلیغات محیطی، بسته حجاب، پرسش شهردار، زنگ تحرک، دوشنبه های ورزشی، زنگ شهر آماده، دوام دانش آموزی، تور دانش آموزی، تهران اولی ها، تهران دیدنی در مهر ایران، مدرسه پاکیزه، افزایش ایمنی و… در شمال تهران در حال اجراست.

صباغ تصریح کرد: تامین رادیاتور، ایزوگام، سیستم های گرمایشی از مهمترین درخواست های مدارس از آموزش و پرورش بوده است که با تعامل انجام شده امسال ۸ دیگ چدنی موتورخانه، یک هزار و ۳۰۰ پره رادیاتور آلومینیومی خریداری و آماده تحویل شده است.

او افزود: در حوزه عمران نیز معابر شمال تهران در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس با هدف سهولت در تردد شهروندان با پخش بیش از ۴۱ هزار تن آسفالت، مرمت و بهسازی شد که اولویت با معابر مجاور مدارس بود.

شهردار منطقه یک گفت: در حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه نیز رفع گره‌های ترافیکی و ایمن‌سازی معابر سطح منطقه در طرح استقبال از مهر، بهسازی و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، آمادگی حمل و نقل عمومی تجهیز و مناسب سازی ایستگاه ها و پایانه های حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.

 صباغ گفت: کلیه تمهیدات و پیش بینی لازم به منظور آماده سازی، تسهیل و روان سازی ترافیک در روزهای ابتدایی مهر ماه، تعمیر و تجهیز تابلو های ایمنی منتهی به مدارس، نصب علایم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و اجرای خط کشی عابر پیاده،اصلاح هندسی و بهسازی معابر عبوری منتهی به مدارس واحداث چراغ چشمک زن تا زمان بازگشایی مدارس به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

او برگزاری  پویش یک‌ روز بدون خودرو در شهرک قائم، جمعه ۳۱ شهریور را اقدام دیگری دانست که هدف از این رویداد، ارتقای کیفی و کمّی حمل و نقل عمومی و ترویج و توسعه‌ دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بود .

انتهای پیام/