اجرای ۵۵۰۰متر لوله گذاری آب خام طی سال جاری در بافت مرکزی شهر
اجرای ۵۵۰۰متر لوله گذاری آب خام طی سال جاری در بافت مرکزی شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز محدوده مرکزی شهر، توسط شهرداری منطقه ۸ خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق گفت: بی تردید فضای سبز به عنوان یکی از موثرترین پدیده های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز محدوده مرکزی شهر، توسط شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق گفت: بی تردید فضای سبز به عنوان یکی از موثرترین پدیده های محیط زیست، پیوسته و در همه ادوار مورد تاکید میباشد که برای حفاظت و گسترش آن داشتن مدیریت صحیح و استفاده درست از عوامل گسترش دهنده این پدیده ارزشمند هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی از اساسی ترین نیازهاست.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف شهرداری منطقه هشت، استفاده از آب غیر شرب و سیستم انتقال آب خام جهت آبیاری فضای سبز میباشد تا با حذف روش آبیاری با تانکر، گامی در جهت سهولت آبیاری فضای سبز فراهم شود.

منیری فر گفت: با همت عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ طی سال جاری تا کنون بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰  متر طولی لوله گذاری آب خام در محدوده مرکزی شهر انجام شده است و مصمم هستیم تا پایان سال محورهای مورد نیاز برای لوله گذاری آب خام تکمیل شود.

شهردار منطقه ۸ افزود: در همین راستا طرح انتقال آب خام در خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل چهار راه شریعتی تا میدان ساعت به طول ۸۵۰ متر هم اکنون در حال اجراست که با اجرای این پروژه نیاز آبی فضای سبز این مسیر تامین خواهد شد.