شمارش معکوس برای بهره‌برداری از زیرگذر کوهک پس از ۸ سال
شمارش معکوس برای بهره‌برداری از زیرگذر کوهک پس از ۸ سال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در به ثمر رسیده هر چه سریعتر پروژه زیرگذر کوهک بحث معارضات تاسیساتی بود که در مسیر اجرای آن وجود داشت و باعث روند طولانی اجرای این طرح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در به ثمر رسیده هر چه سریعتر پروژه زیرگذر کوهک بحث معارضات تاسیساتی بود که در مسیر اجرای آن وجود داشت و باعث روند طولانی اجرای این طرح بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بر اساس سیاست‌هایی که در دوره جدید مدیریت شهری پایه‌ریزی شد اینکه تمام پروژه‌های نیمه تمام شهری پیگیری و به مرحله بهره‌برداری برسد و این پروژه نیز از همان روزهای اول مورد پیگیری قرار گرفت و با رفع مشکلات موجود، اتصالات آن انجام و طی هفته های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اعلام کرد: در برخی از نقاط این طرح عمرانی شاهد آن هستیم که ۷۰۰ متر تاسیسات شهری جابه جا شده است.

در ادامه حمزه وطن دوست معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره اظهار کرد: سال ۹۴ که بزرگراه شهید همدانی راه اندازی شد موجب شد تا بلوار کوهک به شمالی و جنوبی تقسیم شود و برای دسترسی به سایر نقاط منطقه، شهروندان باید مسافت طولانی تری را طی می کردند و افتتاح این پروژه خبر بسیار خوبی برای آنها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این زیرگذر موجب رفع جدایی شمالی و جنوبی این محور شد که با راه اندازی این محور شاهد رضایت مندی شهروندان این محله و اهالی غربی شهر تهران خواهیم بود.

فرداد عدالتخواه سرپرست شهرداری ناحیه دو منطقه ۲۲ نیز گفت: این زیرگذر به عنوان یک محور میان شریانی به حساب می آید و کمک بزرگی به تردد آسوده خودرویی شهروندان خواهد کرد.
انتهای پیام/