بازسازی مسیر اتوبوس‌ها در ترمینال بابلدشت رو به پایان است
بازسازی مسیر اتوبوس‌ها در ترمینال بابلدشت رو به پایان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه عملیات عمرانی ساماندهی و بهینه‌سازی ترمینال بابلدشت در مراحل نهایی قرار دارد، اظهار کرد: بنا به درخواست شهروندان ساماندهی معابر و پیاده‌روها و توقف‌گاه اتوبوس‌های این ترمینال در دستور کار این منطقه قرار گرفت. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه عملیات عمرانی ساماندهی و بهینه‌سازی ترمینال بابلدشت در مراحل نهایی قرار دارد، اظهار کرد: بنا به درخواست شهروندان ساماندهی معابر و پیاده‌روها و توقف‌گاه اتوبوس‌های این ترمینال در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ متر مربع از مسیر تردد و توقف اتوبوس‌های درون‌شهری در این مجموعه بازسازی شد، افزود: برای این پروژه عمرانی که با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اجرا شد، ۱۰ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

بازسازی مسیر اتوبوس‌ها در ترمینال بابلدشت رو به پایان است

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص ساماندهی سرویس بهداشتی این ترمینال گفت: با پیش‌بینی صورت گرفته، سال آینده بازسازی و توسعه سرویس بهداشتی این مجموعه نیز انجام خواهد شد.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه طی سال جاری بازسازی و ساماندهی سرپناه‌های مسافران و بهینه‌سازی سیستم روشنایی این ترمینال نیز انجام شد، تصریح کرد: این پروژه با تلاش شبانه‌روزی همکاران منطقه هفت در حال اجرا است و امیدواریم زودتر از آنچه از قبل اعلام شده بود و ظرف مدت یک ماه آینده به اتمام برسد.