بهره‌برداری از ۱۰ پروژه ورزشی طی روزهای آتی
بهره‌برداری از ۱۰ پروژه ورزشی طی روزهای آتی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی طی روزهای آتی در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد. پرویز هادی در گفتگو با شهریار ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز در توسعه  زیرساخت‌های ورزشی شهر اظهار کرد: با تلاش شهردار تبریز و حمایت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی طی روزهای آتی در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

پرویز هادی در گفتگو با شهریار ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز در توسعه  زیرساخت‌های ورزشی شهر اظهار کرد: با تلاش شهردار تبریز و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر به خصوص کمیسیون ورزش و جوانان، ۵۵ پروژه ورزشی مصوب در سال جاری عملیاتی شده  و ۱۰ پروژه از این تعداد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با اشاره به برنامه شهرداری تبریز در افتتاح پروژه‌های ورزشی در سال آتی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر هر هفته شاهد بهره‌برداری از یک پروژه عمرانی و یا ورزشی خواهیم بود.

 هادی با اشاره به بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ و سهم ورزش از بودجه شهرداری اعلام کرد: بودجه عمرانی شهرداری تبریز در سال جاری ۱۴ هزار میلیارد تومان است  که از این مبلغ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی هزینه شده است.

وی ارائه پیوست فرهنگی و ورزشی بودجه ۱۴۰۲ را نقطه عطف عملکرد بودجه‌ای شهرداری تبریز در سال جاری دانست و گفت: ارائه تقویم فرهنگی و ورزشی و اجرای ۵۲ هفته ورزشی در سطح مناطق با هدف توجه ویژه به ورزش همگانی و نشاط افزایی برای شهروندان از اقدامات شاخص شهرداری تبریز در توسعه امر ورزش است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی در کنار توسعه ورش همگانی را گامی بزرگ در راستای ایجاد شور نشاط اجتماعی دانسته و خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی موتورسواری اندرو، مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و مسابقات بین المللی هنر امداد و نجات ورزشی از جمله اقدامات ورزشی شهرداری در حوزه بین المللی و با حضور تیم های از کشورهای همسایه به شمار می رود که نقش مؤثری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی دارد.