آیین وداع با پیکر شهید حمله تروریستی «شهیده فائزه رحیمی»
آیین وداع با پیکر شهید حمله تروریستی «شهیده فائزه رحیمی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پیکر شهیده فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز از ساعت ۸:۳۰ با حضور مقامات کشوری و لشگری و روی دستان مردم شهیدپرور شهر تهران تشییع شد. اجتماع عزاداران شهدای این حادثه تروریستی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پیکر شهیده فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز از ساعت ۸:۳۰ با حضور مقامات کشوری و لشگری و روی دستان مردم شهیدپرور شهر تهران تشییع شد.

اجتماع عزاداران شهدای این حادثه تروریستی با حضور مادحین و ذاکرین اهل بیت در جوار مقبره الشهدای گمنام هوا فضای سپاه برگزار شد. در این برنامه مردم ولایتمدار تهران در سوگ حادثه غمبار کرمان به اجرای برنامه سینه‌زنی، مرثیه‌سرایی، روضه، نوحه‌خوانی و عزاداری پرداخته و به یاد ایثار و رشادت‌های سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی و یارانش عزاداری کردند.

لازم بذکر است؛ مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شهر کرمان عصر امروز در شهرک گلستان، میدان ساحل در فضای باز مجتمع پارسیان منطقه راس ساعت ۱۴ برگزار می شود.

انتهای پیام/