کارت شناسایی برای دستفروشان اقلام شب عید در ارومیه صادر شد
کارت شناسایی برای دستفروشان اقلام شب عید در ارومیه صادر شد

رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: برای دستفروشان اقلام شب عید در ۵۲ نقطه از شهر کارت شناسایی صادر می شود. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا حافظی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان اقلام شب عید در ۵۲ نقطه شهر ارومیه راه اندازی […]

رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: برای دستفروشان اقلام شب عید در ۵۲ نقطه از شهر کارت شناسایی صادر می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا حافظی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان اقلام شب عید در ۵۲ نقطه شهر ارومیه راه اندازی و در این راستا برای  دستفروشان کارت شناسایی جهت حضور و فعالیت در نقاط تعیین شده صادر میشود.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی شهرداری ارومیه مقابله با فعالیت گسترده دستفروشان در معابر عمومی شهری است که با ساماندهی و نظارت بر آن از وقوع چنین پدیده‌هایی در شهر جلو‌گیری می‌شود.

حافظی ادامه داد: ثبت نام و صدور کارت تا آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان میتوانند به واحد ثبت نام در محل سازمان مراجعه نمایند و نیز مجوز فعالیت ایشان از اول اسفندماه ۱۳۹۷ تا سیزدهم فروردین ۱۳۹۸ در مکان های تعیین شده است.