سنگ‌فرش پیاده‌راه خیابان شهید صافی قراملک به اتمام رسید
سنگ‌فرش پیاده‌راه خیابان شهید صافی قراملک به اتمام رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات اجرای پروژه کف‌سازی و سنگ فرش پیاده‌ راه شهید صافی قراملک خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و همچنین زیباسازی منظر شهری، عملیات اجرایی پروژه کف‌سازی و سنگ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات اجرای پروژه کف‌سازی و سنگ فرش پیاده‌ راه شهید صافی قراملک خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و همچنین زیباسازی منظر شهری، عملیات اجرایی پروژه کف‌سازی و سنگ فرش پیاده راه خیابان شهید صافی در منطقه تاریخی فرهنگی قراملک به صورت شبانه روزی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا شد.

وی افزود: این پروژه با هدف احیای محله فرهنگی و تاریخی و سهولت در تردد شهروندان در این منطقه اجرا شد و عملیات کف‌سازی در سایر معابر این محله نیز تداوم دارد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه سخنان خود به عملیات سنگ‌فرش خیابان شهید صافی اشاره کرد و افزود: عملیات سنگ فرش خیابان شهید صافی نیز با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال اجراست و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز در راستای سهولت در تردد شهروندان به صورت شبانه روزی درحال خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: حفظ ایمنی شهروندان یکی از اصلی ترین اهداف و اولویت‌های شهرداری در اجرای پروژه های شهری است که در همین راستا این مجموعه، فعالیت‌های عمرانی و اجرایی خود را با هدف فراهم نمودن بستری مناسب جهت حفظ ایمنی و در نتیجه جلب رضایت‌مندی شهروندان انجام می دهد.