سفر هرمزی به چین اقدامی ارزشمند است
سفر هرمزی به چین اقدامی ارزشمند است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه سرمربی تیم بارسلونا گفته بود  حمایت از مردم غزه به مسلمان بودن نیست و به انسانیت است، اظهار کرد: این جنگ نیست؛ نسل کشی است. دنیا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه سرمربی تیم بارسلونا گفته بود  حمایت از مردم غزه به مسلمان بودن نیست و به انسانیت است، اظهار کرد: این جنگ نیست؛ نسل کشی است. دنیا سکوت می کند در حالیکه به انسانیت نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا در جملات احمقانه خود به سر بریدن کودکان اشاره می کند، یادآور شد: هر کودکی که در غزه بماند همان راه گذشتگان را طی می‌کند و یادشان نمی رود که پدر و پدربزرگ هایشان برای آزاد کردن شهر خود چه میزان تلاش کردند.

کاشانی با بیان اینکه همان کشورهایی که قرآن آتش می زنند می بینند که این تعداد انسان در بمباران کشته می شوند، طبیعتاً وجدانشان بیدار می شود، تصریح کرد: ورزشکاران و سلبریتی ها امروز کجا هستند؟

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احکام صادر شده برای محسن هرمزی، خاطرنشان کرد: شهرداری در فضایی است که ده‌ها و صدها نیروی انسانی را تربیت کرده است؛ شکی در توانایی آقای هرمزی نیست و بنده به دنبال این موضوع نیستم. در مقطعی که نیاز است به مسئله حل ترافیک تهران به عنوان یک اولویت نگریسته شود سه حکم برای یک نفر صادر شده که ممکن است ایراد قانونی داشته باشد یا خیر؟

وی تأکید کرد: خواهش می کنم آقای شهردار در پکن صدای مرا بشنود و از نیروهای دیگر استفاده کند؛ همین که آقای هرمزی برای نهایی کردن قراداد ۷۹۱ واگن به چین رفته اقدام ارزشمندی است.

کاشانی با بیان اینکه قرار بود با تشکیل هر سازمان اساسنامه ای تدوین شود، تصریح کرد: دو حکم برای آقای توکلی زاده برای هلدینگ گردشگری صادر شده و وقتی این سازمان هنوز تشکیل نشده و به عنوان برنامه است، معرفی دبیر هلدینگ چه معنایی دارد؟ هر ساختاری ایجاد می شود باید شورا تأیید کند.

وی با تأکید بر اینکه قبل از اینکه شورا مجوز صادر کند، نباید دبیرخانه تشکیل شود، گفت: تقاضای ما این است هر اقدام قانونی هم قرار است انجام شود مجوز شورا را بگیرد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در این خصوص گفت: امیدواریم این احکام موقتی باشد و مراحل قانونی آن طی شود. آنچه که بنده شنیده ام شهردار رئیس این هلدینگ است و قاعدتاً تمام این موارد موقتی خواهد بود.

انتهای پیام/