سامانه ثبت‌نام رایگان نهال میوه راه‌اندازی شد
سامانه ثبت‌نام رایگان نهال میوه راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام رایگان نهال میوه خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته درختکاری و جهت ترویج بیشتر فرهنگ نهالکاری در سطح شهر، شهرداری تبریز در صدد است با اطلاع‌رسانی عمومی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام رایگان نهال میوه خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته درختکاری و جهت ترویج بیشتر فرهنگ نهالکاری در سطح شهر، شهرداری تبریز در صدد است با اطلاع‌رسانی عمومی و ثبت‌نام اینترنتی نسبت به اجرای طرح “خانه سبز” و کاشت نهال رایگان میوه در داخل حیاط و جلو منازل مسکونی و نیز محوطه مجتمع‌های مسکونی اقدام کند.

وی در این زمینه، خاطرنشان کرد: همشهریان عزیزی که متقاضی کاشت نهال در حیاط و یا جلو منازل خود و یا در محوطه مجتمع‌های مسکونی هستند می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز به آدرس parks.tabriz.ir نسبت به ثبت درخواست خود و تعیین تعداد و نوع نهال مورد نظر اقدام کنند.

آسیایی افزود: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام که پنجم اسفند سالجاری تعیین شده است همکاران حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با مراجعه به آدرس‌های اعلام شده به تفکیک مناطق نسبت به کاشت نهال‌های درخواستی اقدام خواهند کرد.

وی نهال‌های میوه رایگان را از نوع آلبالو، بادام، سیب، زردآلو، گوجه‌سبز و آلو عنوان کرد که مطابق درخواست همشهریان عزیز در محل‌های مورد نظر کاشته خواهند شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین از اجرای طرح ویژه “مدارس سبز” همزمان با هفته درختکاری خبر داد که مقدمات اجرای این طرح طی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در حال انجام است.

آسیایی در خصوص اجرای طرح مدارس سبز خاطرنشان کرد: همکاران شهرداری تبریز در مدارس و مراکز آموزشی که امکان و بستر مناسب کاشت را داشته باشند نسبت به غرس نهال‌های مناسب اقدام و جهت نگهداری به خود مدارس تحویل خواهند داد.