اجرای عملیات گسترده آسفالت ریزی در سه محور شهرداری منطقه ۸
اجرای عملیات گسترده آسفالت ریزی در سه محور شهرداری منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ از آسفالت ریزی سه محور مهم شهرداری منطقه ۸ بصورت همزمان خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر  این اقدام را در راستای بهینه سازی آسفالت معابر منطقه هشت دانسته و اعلام کرد:  آسفالت ریزی های انجام یافته در سه محور به شرح ذیل بصورت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ از آسفالت ریزی سه محور مهم شهرداری منطقه ۸ بصورت همزمان خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر  این اقدام را در راستای بهینه سازی آسفالت معابر منطقه هشت دانسته و اعلام کرد:  آسفالت ریزی های انجام یافته در سه محور به شرح ذیل بصورت همزمان در حال اجراست که به شرح زیر است :

آسفالت ریزی اساسی خیابان طالقانی

آسفالت ریزی اساسی خیابان طالقانی حدفاصل ارک جدید تا هفده شهریور توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ در حال اجراست که تا کنون ۶۰۰ تن در این مسیر آسفالت ریزی شده است.

 

آسفالت ریزی بلوار آزادگان و خروجی زیرگذر صاحب الامر

 آسفالت ریزی بلوار آزادگان حدفاصل فلسطین تا راسته کوچه و خروجی زیرگذر صاحب الامر در حال اجراست.  

حسین منیری فر در مورد این پروژه گفت: بعد از اتمام عملیات آسفالت تراشی در بلوار آزادگان حدفاصل تقاطع فلسطین تا راسته کوچه، و خروجی زیرگذر صاحب الامر،  عوامل فنی و عمرانی منطقه ۸ اقدام به آسفالت ریزی اساسی این مسیر نموده و تا کنون بالغ بر ۴۰۰ تن در این مسیر، آسفالت ریزی شده است.

آسفالت ریزی و لگه گیری کوچه مهران در خیابان محققی غربی

به دلیل حفاری های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر، طی روزهای اخیر آسفالت ریزی اساسی کوچه مهران را که وضعیت نامناسبی داشته و شهروندان را دچار مشکل می‌کرد، توسط عوامل عمرانی منطقه ۸ اجرایی شده و آسفالت ریزی اساسی شد.

طی این طرح  کلیه نقاط نیازمند این کوی، آسفالت ریزی و لکه گیری شده وبالغ بر ۱۰ تن آسفالت ریزی شد.