تحول در محله جی با احداث شاخه شرقی بزرگراه یادگار (ره) و بهسازی تمامی معابر محله
تحول در محله جی با احداث شاخه شرقی بزرگراه یادگار (ره) و بهسازی تمامی معابر محله

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، مهدی اخ الصنایع شهردار این منطقه در جمع شهروندان و نمازگزاران محله جی گفت: محله جی از نخستین محله های بود که سال گذشته و  ابتدای شروع خدمت خود در این منطقه مورد بازدید قرار گرفت که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، مهدی اخ الصنایع شهردار این منطقه در جمع شهروندان و نمازگزاران محله جی گفت: محله جی از نخستین محله های بود که سال گذشته و  ابتدای شروع خدمت خود در این منطقه مورد بازدید قرار گرفت که رفع وضعیت نامطلوب آسفالت‌ و انهار نامطلوب و فرسوده در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: سال گذشته حدود ۱۳ میلیارد و امسال هم مبلغی ویژه ‌تر صرفاً جهت نوسازی محله جی با مساعدت شورای اسلامی شهر تهران مصوب شده است که اجرای عملیات عمرانی و با صبوری شهروندان این محله ، مشکل نهر و آسفالت به صورت اساسی حل شود.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه از ۴۰ کوچه اصلی محدوده محله جی ۲۵ کوچه  نوسازی شده است عنوان کرد: در موقعیت هایی که فاضلاب های شهری اجرا شده است ، عملیات تبدیل نهر به کانیو و متعاقب آن، روکش اساسی آسفالت صورت می گیرد که معابر باقی مانده این محله نیز با اتصال انشعابات فاضلآب شهری ، انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی در  ۵ معبر در حال است و ۱۰ موقعیت بعدی نیز پس از اتصال به شبکه فاضلاب‌های شهری در دستور کار قرار گرفته است و کل معابر این محله بهسازی خواهند شد.

وی اضافه کرد: ۳ پروژه مهم این محله ( آسفالت ، انشعابات فاضلاب شهری و انهار فرسوده ) تا پایان سال به پایان خواهند رسید .

اخ الصنایع با بیان اینکه پروژه های سال آتی منطقه با نظر و پیشنهاد شهروندان انتخاب و اجرا خواهند شد، گفت :  شهروندان می توانند با مراجعه به بخش منطقه ۱۰ در سایت  “من شهردارم ” نسبت به پیشنهاد پروژه و همچنین انتخاب پروژه های کارشناسی شده برای سال آتی مشارکت کنند.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان به پروژه های مهم منطقه در محله جی پرداخت و اظهار داشت: در طرح شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره)، بخش تملک خیابان هرمزان و امام زاده عبدالله در برنامه کار قرار خواهد گرفت و به زودی تملک و احداث فاز نخست  این پروژه از بوستان چناران تا خیابان قزوین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/