بیست و سومین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ برگزار می‌شود
بیست و سومین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری بیست و سومین قرار خدمت شهرداری و سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی یوسفی با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری دو دوره سلسله جلسات قرار خدمت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری بیست و سومین قرار خدمت شهرداری و سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری دو دوره سلسله جلسات قرار خدمت در قالب ۱۰ جلسه در هر دوره، دور سوم قرارهای خدمت با رویکردی متفاوت‌تر شامل سه آیتم بررسی مشکلات منطقه از دیدگاه اصحاب رسانه، بررسی عملکرد سال جاری و بودجه سال آینده و ملاقات مردمی برگزار می شود.

یوسفی با بیان اینکه شهردار منطقه و مدیران مناطق در این جلسات بودجه سال آینده را تشریح کرده و آماده پاسخگویی به سوالات مدیریت شهری خواهند بود، افزود: بخش  اول این جلسه حول محور بررسی مشکلات منطقه ۶ از دیدگاه رسانه خواهد بود.

معاون هماهنگی وامو مناطق شهردار تبریز در ادامه گفت: بخش دوم جلسه مربوط به بررسی بودجه سال۱۴۰۲ و اقدامات در راستای تحقق مصوبات قبلی قرارهای خدمت در منطقه ۶ خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید شهردار تبریز بر تداوم ملاقات مردمی در این دور از قرار خدمت، تصریح کرد: بخش پایانی جلسه قرار خدمت با بررسی نتایج ملاقات عمومی  شهردار تبریز  با شهروندان ساکن در منطقه ۶ پیگیری خواهد شد.

بیست و سومین قرار خدمت شهرداری و سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز فردا ۲۷ بهمن از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در منطقه ۶ برگزار خواهد شد.