ساماندهی دستفروشان سیار بی‌کانون با ایجاد ۲ روزبازار در منطقه ۲۲
ساماندهی دستفروشان سیار بی‌کانون با ایجاد ۲ روزبازار در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اعلام خبر راه اندازی روز بازار در منطقه گفت: در راستای عمل به قانون و همچنین پاسخگویی به شکایات متعدد در خصوص سد معبر و انسداد پیاده‌روها توسط بساط گستران و همچنین وانت بارهای فروش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اعلام خبر راه اندازی روز بازار در منطقه گفت: در راستای عمل به قانون و همچنین پاسخگویی به شکایات متعدد در خصوص سد معبر و انسداد پیاده‌روها توسط بساط گستران و همچنین وانت بارهای فروش میوه، ایجاد بازارچه‌های محلی و محل‌هایی برای عرضه کالا توسط دستفروشان با هدف رفع کمبود سرانه‌های خدماتی و ساماندهی مشاغل بی‌کانون، دستفروش و کارآفرینی و همچنین افزایش اشتغالزایی و ساماندهی این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دیدارهای مردمی مدیران شهری منطقه در مساجد و محلات سطح منطقه و با پیگیری های صورت گرفته، دوشنبه بازار در ضلع شمالی میدان موج و چهارشنبه بازار در ضلع شمالی میدان میوه و تره بار دریاچه شهدای خلیج فارس جهت رفاه حال شهروندان برپا می شود. در این راستا عملیات تسطیح زمین، خط کشی غرفه ها و سایر اقدامات انجام و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز به شهروندان صورت گرفته است.

فصیح یادآور شد: روزبازار دوشنبه در فضایی بالغ بر ۲ هزار مترمربع برپا و دارای ۲۵۰ تا ۳۰۰ غرفه است و روزبازار چهارشنبه نیز در فضای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۲۰۰ غرفه برپا می شود. طبق برنامه زمانبندی این روز بازارها به مدت سه ماه دایر است و در صورت استقبال شهروندان تمدید خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ اظهار کرد: مقابله با تخلفات شهری از قبیل اشکال مختلف سد معبر از وظایف ذاتی و دائمی شهرداری است که به صورت روزانه توسط نیروهای معبربان اجرا می شود و طرحی مقطعی و فصلی نیست و بر این اساس نیروهای خدمات شهری این منطقه مشغول انجام وظایف خود در این خصوص بصورت شبانه روزی هستند.

انتهای پیام/