تردد خودروهای حمل بتن آماده در سطح شهر نیازمند اخذ مجوز از کدام ارگان است؟
تردد خودروهای حمل بتن آماده در سطح شهر نیازمند اخذ مجوز از کدام ارگان است؟

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، طبق نتایج یک نظرسنجی از شهروندان تبریزی، ۴۸ درصد در پاسخ به سوال “تردد خودروهای حمل بتن آماده در سطح شهر نیازمند اخذ مجوز از کدام ارگان است؟ ” گزینه‌های غلط را انتخاب کردند. به گزارش شهریار، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

طبق نتایج یک نظرسنجی از شهروندان تبریزی، ۴۸ درصد در پاسخ به سوال “تردد خودروهای حمل بتن آماده در سطح شهر نیازمند اخذ مجوز از کدام ارگان است؟ ” گزینه‌های غلط را انتخاب کردند.

به گزارش شهریار، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با طرح سوال فوق در فضای مجازی مطرح کرد، ۱۹ هزار و ۶۱۲ نفر نظر خود را عنوان کردند.

طبق نتایج بدست آمده در پاسخ ۵۲ درصد گزینه صحیح یعنی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری، ۲۴ درصد گزینه پلیس راهور، ۳ درصد گزینه فرمانداری و ۲۱ درصد گزینه شورای ترافیک استان را انتخاب کردند.

صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی آذرانجمن، شهریار، بیداری آذربایجان، شمس‌نیوز، تبریز جوان، به وقت مطالبه، عصر تبریز، تبریز سیاست، اخبار اول، نگاه آذربایجان، چالش روز، صنعت خبرلری، آوای تبریز، اخبار فردا، احرار، سون خبر و فصل نیوز این سوال را به اشتراک گذاشتند.

ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، نظارت در امر حمل و نقل بار درون شهری جهت جابجایی ایمن، تهیه آمار و اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی، مدیریت، توسعه، اصلاح، نظارت و ساماندهی حمل‌ونقل بار درون شهری، بررسی و تعیین تعداد مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار درون شهری و تلاش در راستای نوسازی ناوگان فرسوده، مطالعه برای شناسایی نقاط بارخیز و تعیین کریدورهای ویژه حمل‌ونقل بار، احداث پایانه‌ها و بار اندازهای بار درون شهری و ایستگاه‌های استقرار وسایل نقلیه باربری و تجهیز نمودن مکانیزه ناوگان از اصلی‌ترین وظایف سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری است.

از دیگر وظایف این سازمان می‌توان به اعمال نظارت بر کلیه امور مرتبط با ناوگان حمل‌ونقل بار درون شهری، رعایت سیاست‌ها، استانداردها و قوانین برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی در کلیه طرح‌ها و راه‌کارهای اجرائی و نظارت مؤثر و مستمر بر انجام ادواری معاینه فنی خودروهای ناوگان حمل‌ونقل بار، اعمال محدودیت‌های زمانی حمل‌ونقل بار درون شهری، برنامه‌ریزی جهت خریدهای الکترونیکی در منزل و محل کار و تحویل سریع و ایمن و مناسب کالا به شهروندان بدون حضور آنها در راستای کاهش تقاضای سفر و بطور کلی مکانیزه نمودن مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه اشاره کرد.