زیرگذر سواره‌رو بلوار المپیک روشن‌تر می‌شود
زیرگذر سواره‌رو بلوار المپیک روشن‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اشاره به اهمیت تامین روشنایی معابر، خیابان ها و فضاهای عمومی شهری و تاثیر مثبت آن در آسایش و تامین امنیت شهروندان، گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان‌ها و فضاهای شهری، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اشاره به اهمیت تامین روشنایی معابر، خیابان ها و فضاهای عمومی شهری و تاثیر مثبت آن در آسایش و تامین امنیت شهروندان، گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان‌ها و فضاهای شهری، شناسایی، رفع نواقص و تامین روشنایی نقاط تاریک و ناامن منطقه در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به کارکردهای منطقه ای و فرامنطقه ای منطقه ۲۲ همه روزه شاهد حجم بالای تردد شهروندان تهرانی در معابر محلی و بزرگراهی و همچنین بوستان‌ها و مراکز تفریحی-گردشگری این منطقه هستیم. در این راستا و با هدف کاهش حوادث ترافیکی و رفع مشکلات شهروندان مبنی بر وجود آسیب های اجتماعی در نقاط ناایمن و حادثه خیز، روشنایی زیرگذرها، معابر و بوستان های منطقه در دستور کار قرار گرفت.

فصیح با اشاره به انجام عملیات نورپردازی و تامین روشنایی در زیرگذر سواره رو بلوار دهکده المپیک، بیان کرد: اجرای پروژه ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان‌ها از جمله مهم ترین پروژه‌هایی هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات ناشی از ایجاد فضاهای بی‌دفاع شهری انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته، زیرگذر بلوار دهکده المپیک فاقد روشنایی و نیز به دلایل فنی با مشکل روشنایی مواجه بودند؛ نصب پرژکتورها با هدف تامین روشنایی و رفع نقص رج نوری در دستور کار قرار گرفته است. این طرح به همت اداره زیباسازی منطقه به اجرا در آمد و تامین روشنایی این زیرگذر سبب افزایش چشم اندازهای بصری این محدوده شده است.

انتهای پیام/