زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ در منطقه ۷ نواخته شد
زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ در منطقه ۷ نواخته شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در این مراسم حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تمام کسانی که برای سربلندی این سرزمین زحمت کشیده‌اند، گفت: در گذشته میان ۲۰۰ کشور دنیا یک کشور در تلاش بود که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در این مراسم حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تمام کسانی که برای سربلندی این سرزمین زحمت کشیده‌اند، گفت: در گذشته میان ۲۰۰ کشور دنیا یک کشور در تلاش بود که یک دهکده جهانی ایجاد کند اما انقلابی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و همه مناسبات آنها را بهم زد و دنیا را از تک قطبی بودن خارج کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز جهان به دو دسته جهان اسلام و جهان کفر تقسیم می‌شود بنابراین باید خود کم‌بینی و تحقیربینی را کنار بگذاریم. ۴۴ سال پیش در ایران اگر می‌خواستی به پزشک مراجعه کنی باید به پزشکان هندی و پاکستانی مراجعه می‌کردیم اما امروز از کشورهای پیشرفته به ایران می‌آیند تا عمل جراحی های خود را در ایران انجام دهند.

صارمی تاکید کرد: امروز در تمام عرصه‌های پزشکی، نظامی و فنی و در برترین رشته‌ها، ایران جزو ده کشور برتر دنیا قرار دارد بنابراین باید قدر این شرایط را بدانیم زیرا همه این دستاوردها حاصل خون شهدا، رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه آن مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده که باید تمدن سازی در راس اقدامات قرار بگیرد. بنابراین کشور باید برای محفوظ ماندن از خطرات در مسیر تمدن‌سازی قرار بگیرد، این بیانیه از آموزش و پرورش، شهرداری، سپاه، نیروی انتظامی و … شروع نمی‌شود بلکه از مدارس آغاز می‌شود، پس آینده در دستان شما دانش آموزان عزیز قرار دارد.

معاون شهردار تهران با تاکید براینکه کشور ایران با تمامی کشورهای دیگر فرق دارد، افزود: هزار سال تمدن دنیا در دستان ایران بوده است و امروز هم به لطف خدا مناسبات بزرگ دنیا در دستان ما قرار دارد به نوعی که مناسبات کشورهای بزرگ دنیا مانند آمریکا را جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند.

به گفته وی تمدن آینده مربوط به مکتب شیعه و در ذیل آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعریف می‌شود، امروز شنبه یکم مهر ماه شما با چهره‌های شاد، پرانرژی، پویا و با نشاط روبروی ما ایستاده‌اید، این امر نشانگر این موضوع است مکتبی که ۸ سال در دفاع مقدس کشور را بیمه کرده امروز آینده‌نگاری تمدن جهانی را به شما دانش آموزان واگذار کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ادامه داد: ۲۲۰ هزار شهید پای این نظام خون ریختند تا این نظام تمدن سازی کند، ما به عنوان خادمان شما در تلاشیم که بستر آرامش و آسایش را برای شما عزیزان بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/