مرمت انهار چهارراه زیبادشت عملیاتی شد
مرمت انهار چهارراه زیبادشت عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،حمزه وطن دوست از  عملیات مرمت انهار در بلوار دهکده المپیک در محدوده چهار راه زیبا دشت خبر داد.  وطن دوست با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه این محدوده در هنگام بارش باران مورد آبماندگی قرار می […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،حمزه وطن دوست از  عملیات مرمت انهار در بلوار دهکده المپیک در محدوده چهار راه زیبا دشت خبر داد.

 وطن دوست با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه این محدوده در هنگام بارش باران مورد آبماندگی قرار می گیرد؛ برای روان سازی جریان آب این عملیات مورد اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: از دیگر دلایل این عملیات فرسودگی انهار این معابر بود که با تایید و نظر کارشناسان نیازمند مرمت وجود داشت.

وطن دوست ادامه داد: با توجه به خدمت رسانی به شهروندان و تکمیل پروژه های نگهداشت و طبق دستور شهردار منطقه مبنی بر پیگیری ویژه بر انجام‌ پروژه‌های‌ آبهای سطحی و از سوی دیگر شروع فصل بارش نزولات‌ آسمانی دستور به مرمت نهرها در سطح منطقه صادر شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان شد:  به همت و تلاش شبانه روزی‌ همکاران این معاونت عملیات مرمت انهار در بلوار دهکده المپیک چهار راه زیبا دشت در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی مرمتی به طول ۵۰ متر انجام شد.

انتهای پیام/