بهره‌گیری از ایده‌های برتر و تجارب موفق در زمینه تسهیل‌گری در منطقه۱۳
بهره‌گیری از ایده‌های برتر و تجارب موفق در زمینه تسهیل‌گری در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: رویداد «استیم» با هدف شبکه سازی و برقراری ارتباطات سازنده مابین متخصصین در رشته های مختلف با حضور متخصصان در رشته های مختلف، صاحبان استارتاپ ها و کسب  و کارهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: رویداد «استیم» با هدف شبکه سازی و برقراری ارتباطات سازنده مابین متخصصین در رشته های مختلف با حضور متخصصان در رشته های مختلف، صاحبان استارتاپ ها و کسب  و کارهای نوین، مدیرعاملان سازمان ها و سرمایه گذاران استارتاپ ها برگزار شد.

وی افزود: در این همایش، افراد اقدام به معرفی مهارت ها، تخصص ها و کسب و کارهای خود کردند که از این طریق، فرصت شبکه سازی، ارتباطات و تعاملات سازنده فراهم شد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: برنامه ما این است که از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و ایده پرداز با بهره گیری از گروه های مردمی و جوانان با هدف رونق کسب و کار و  تسهیل اشتغال استفاده کنیم.

وی اضافه کرد : ظرفیت ها و فرصت های زیادی در شهرداری تهران وجود دارد و کارآفرینان برتر نیز در حوزه های تخصصی خود دارای پتانسیل ها و تجارب غنی هستند که پیوند، اتصال و همکاری این دو بخش می تواند به تولید ایده ها، افکار و فعالیت های جدید منجر شود تا هم از توسعه فعالیت در حوزه کسب و کار و هم از تحقق مشارکت اجتماعی در جامعه بهره ببریم.

علی احمدی یادآور شد: شهرداری منطقه ۱۳ به عنوان تسهیل گر، در ایجاد کارآفرینی و خوداشتغالی مردم به ویژه جوانان وارد عرصه شده و در این زمینه از ایده ها و پیشنهادات کارآفرینان برتر و موفق اقتصادی بهره می گیرد.

انتهای پیام/