رقابت بیش از یکهزار شهروند منطقه ۱۹ در رشته‌های تیمی و انفرادی دورمنطقه ای مسابقات “قهرمان شهر”
رقابت بیش از یکهزار شهروند منطقه ۱۹ در رشته‌های تیمی و انفرادی دورمنطقه ای مسابقات “قهرمان شهر”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور بیان کرد: شناسایی استعداد های ورزشی، افزایش شادی و نشاط، ایجاد حس اعتماد به نفس و ترویج ورزش همگانی در بین شهروندان از اهداف برگزاری مسابقات قهرمان شهر است. وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور بیان کرد: شناسایی استعداد های ورزشی، افزایش شادی و نشاط، ایجاد حس اعتماد به نفس و ترویج ورزش همگانی در بین شهروندان از اهداف برگزاری مسابقات قهرمان شهر است.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله محله ای، منطقه ای و فرا منطقه ای برگزار می شود افزود: این مسابقات با رقابت بیش از هزار شهروند در مرحله منطقه ای ویژه آقایان برگزار شد و تیم های قهرمان این مرحله به مرحله فرامنطقه ای دعوت شدند.

اخگرپور ادامه داد: در این مسابقات ۹۰ تیم در رشته والیبال، بسکتبال، فوتبال گل کوچیک و انفرادی در ۷ رشته دارت، بدمبنتون، دومیدانی، تنیس رو میز، فوتبال دستی، کشتی و شنا ورزشکاران با یکدیگر در مجموعه های ورزشی حوزه ۳۴۳ امام علی (ع)، پوریای ولی، نشاط، شهید کافی، یاس و زمین چمن شهید هیدخ و رسالت به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/