رفع مشکل حقوقی خانه اتحادیه تا یک ماه آینده/ بدهی مالیاتی سازمان به صفر می‌رسد
رفع مشکل حقوقی خانه اتحادیه تا یک ماه آینده/ بدهی مالیاتی سازمان به صفر می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، رضا صیادی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  با بیان اینکه سند باغ اتحادیه در گزارشات حسابرسی لحاظ شده است، اظهار کرد: این باغ در سال […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، رضا صیادی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  با بیان اینکه سند باغ اتحادیه در گزارشات حسابرسی لحاظ شده است، اظهار کرد: این باغ در سال ۹۲ به مالکیت سازمان درآمد اما یک پلاک دچار چالش حقوقی بود و در سال ۱۳۹۷ فرد معارض نسبت به دریافت حکم خلع ید برای شهرداری تهران اقدام کرد و خوشبختانه این حکم را پیگیری کردیم و رأی قطعی دادگاه را برای تعیین تکلیف سند دریافت کردیم. به طوری که موضوع تا یک ماه آینده برطرف می شود.

وی با بیان اینکه با همت همکاران در معاونت مالی، مباحث مالیات و مالیات بر ارزش افزوده پیگیری شد، خاطرنشان کرد: با پیگیری ها عددی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بر اساس رأی دادگاه مبنی بر صفر شدن مالیات بر ارزش افزوده، به سود شهرداری خواهد شد.

صیادی با اعلام اینکه سامانه جامع مانیتورینگ تبلیغات شهر تهران راه اندازی شده است، تصریح کرد: قراردادهای بخش های مختلف در این سامانه مشخص و تمام تبلیغات در آن لحاظ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: رقم بدهی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران به سازمان زیباسازی در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان بوده که در سال قبل به  ۶۰ میلیارد تومان و امسال به ۳۰ میلیارد تومان رسیده که سیر نزولی را نشان می دهد.

انتهای پیام/