ذره‌بین| دلیل ترافیک مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت اجرای طرح جامع آب‌رسانی است
ذره‌بین| دلیل ترافیک مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت اجرای طرح جامع آب‌رسانی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ درباره دلیل ترافیک سنگین بزرگراه شهید همت گفت: پروژه ای در بزرگراه شهید همت مسیر غرب به شرق حد فاصل پل رودخانه کن تا بزرگراه شهید باکری ایجاد شده است که این پروژه مربوط به شرکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ درباره دلیل ترافیک سنگین بزرگراه شهید همت گفت: پروژه ای در بزرگراه شهید همت مسیر غرب به شرق حد فاصل پل رودخانه کن تا بزرگراه شهید باکری ایجاد شده است که این پروژه مربوط به شرکت آب و فاضلاب تهران و زیر مجموعه شرکت تامین و تصفیه است.

وی افزود: از سنوات گذشته طرح جامع آب‌رسانی استان تهران آغاز شده و در حال حاضر نیز به محدوده منطقه ۵ رسیده است.

معاون شهردار منطقه ۵ ادامه داد: این پروژه که مزین به نام قمر بنی هاشم است، آب تمام سدهای استان تهران را وارد یک رینگ شبکه ای آب رسانی ای می کند که در مواقع بحران های آبی که پایتخت با آن مواجه می شود؛ بتواند آب شرب تمامی شهروندان تهرانی را تامین کند.

وی با بیان اینکه این پروژه در محدوده منطقه ۵ بدون هیچ وقفه ای در حال انجام است، یادآور شد: شهروندان می دانند که هرگونه اقدام عمرانی که در سطح محدوده شهری انجام می شود مستلزم اخذ دو مجوز بوده که یکی اخذ مجوز از مسئولان پلیس بزرگراهی و دیگری اخذ مجوز از شهرداری تهران است.

مقدسی تاکید کرد: در مجوزهایی که از پلیس بزرگراهی تامین شده به این مساله اشاره شده است که به دلیل محدودیت های ترافیکی که این طرح به وجود می آورد باید در ۲ شیفت کاری انجام شود.

معاون شهردار منطقه ۵ در ادامه گفت: پیمانکار این پروژه در دو شیفت کاری ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر و از ۵ بعدازظهر تا ۷ صبح فعالیت می کند. 

وی با بیان اینکه این پروژه ۷ تصفیه خانه را به هم متصل می کند؛ افزود:این پروژه از منطقه ۲۲ وارد محدوده منطقه ۵ شده است که طول لوله گذاری در این محدوده بالغ بر ۲۵۰۰ متر بوده که به دو مخزن ۵ و ۷ در انتهای بزرگراه شهید باکری متصل می شود.

مقدسی ادامه داد: محدوده کاری این پروژه بالغ بر ۹۰ روز کاری است. شهرداری تهران تنها مجوز لازم را صادر کرده و مجری طرح شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

انتهای پیام/