رفع خطر فرونشست زمین در ضلع شمال‌غربی بوستان توسکا در منطقه ۱۵
رفع خطر فرونشست زمین در ضلع شمال‌غربی بوستان توسکا در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه طرح ایمن سازی و رفع خطر ضلع شمال غربی بوستان توسکا در دست اجراست، گفت: ۹ حفره در مساحت یک هکتاری به دلیل فرونشست قنوات کشاورزی واقع در شهر ری ایجاد شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه طرح ایمن سازی و رفع خطر ضلع شمال غربی بوستان توسکا در دست اجراست، گفت: ۹ حفره در مساحت یک هکتاری به دلیل فرونشست قنوات کشاورزی واقع در شهر ری ایجاد شده که به محض اطلاع از وقوع حادثه چ، طرح ایمن سازی و رفع خطر محل در دستور کار قرارگرفت.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ایمن سازی فرونشست، قنوات بوستان توسکا اظهار کرد: نصب درپوش بر سر حفره‌ها، نصب بنرهای هشدار و اعلام خطر در محل و استقرار نگهبان ۲۴ ساعته در بوستان از جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه به دلیل مالکیت شخصی قنوات های مذکور نمی‌توان اقدامات دیگری انجام داد افزود: به منظور شناسایی مالکین قنوات کشاورزی در شهر ری طرح مطالعاتی شناسایی قنوات توسط یک پیمانکار در دستور کار است.

شیری اضافه کرد: چندین جلسه با حضور عوامل آتش نشانی، مدیریت بحران، سازمان بوستان‌ها، اداره کل خدمات شهری، فرمانداری ری، جهاد کشاورزی شهر ری و تهران، سازمان آب شهرری و تهران، رئیس اصناف کشاورزان شهر ری و … با هدف رفع خطر کامل این فرونشست برگزار شده است.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف درخصوص پایش منطقه برای پیشگیری و کاهش بحران گفت: در پی فرو نشست این زمین هیچ خسارتی به شهروندان درحال تردد در این بوستان وارد نشده است.

انتهای پیام/