رصد مبحث HSE از ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه در منطقه ۴
رصد مبحث HSE از ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، این بازدید با عنایت به نگرش مدیریت ارشد در خصوص ایمن سازی شهر و شهروندان به عنوان اولویت مدیریت شهری و الزام به شناسایی و ارزیابی خطرات با هدف کنترل، کاهش و حذف ریسکها انجام می شود. همچنین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، این بازدید با عنایت به نگرش مدیریت ارشد در خصوص ایمن سازی شهر و شهروندان به عنوان اولویت مدیریت شهری و الزام به شناسایی و ارزیابی خطرات با هدف کنترل، کاهش و حذف ریسکها انجام می شود.

همچنین با توجه به وقوع حوادث غیرقابل جبران طی سالهای اخیر و در راستای نیل به اهداف عالیه HSE شهرداری تهران طی هماهنگی های صورت گرفته از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ارتباط با موضوع ارزیابی ساختمانهای مهم و بلند مرتبه، اداره HSE منطقه ۴ به همراه تیم متشکل از وزارت راه و شهرسازی، معاونت شهرسازی و معماری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اقدام به بازدید از ۸۶ ساختمان مهم و بلند مرتبه در سطح منطقه کرده است.

شایان ذکر است اطلاعات و مستندات جمع آوری شده براساس چک لیست نظارتی HSE جهت بررسی و انجام مراحل بعدی کار به دبیرخانه HSE شهرداری تهران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارسال گردید.

انتهای پیام/