اجرای هرس زمستانه در جنوب شرق تهران توسط ۱۵ اکیپ آموزش دیده
اجرای هرس زمستانه در جنوب شرق تهران توسط ۱۵ اکیپ آموزش دیده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: عملیات هرس درختان به منظور ارتقای زیبایی منظر شهری و اصلاح فرم درختان از  ۱۵ آذر ماه آغاز و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.  وی با اشاره به اینکه عملیات هرس و به زراعی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: عملیات هرس درختان به منظور ارتقای زیبایی منظر شهری و اصلاح فرم درختان از  ۱۵ آذر ماه آغاز و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه عملیات هرس و به زراعی مطابق دستورالعمل سازمان بوستان‌ها انجام می شود افزود : به همین سبب عملیات هرس توسط  ۱۵ اکیپ متشکل از نیروهای کارشناسی و کارگری آموزش دیده و متبحر با رعایت نکات ایمنی و به طور هماهنگ در سطح نواحی، بوستان های مستقل و بزرگراه ها در حال انجام است که تاکنون ۲۰ هزار اصله درخت در سطح نواحی هرس شده است.
شهردار منطقه اضافه کرد: مجهز نمودن کارگران به منظور پیشگیری از بروز خطرات احتمالی و جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه ها در سطح منطقه در دستور کار است.

شیری حفظ و نگهداری درختان شهری را  از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و گفت: مناسب سازی سیمای بصری شهر ، حذف شاخه های خشک ،آفت زده و بیمار، جوان سازی درختان و تحریک به شاخه زایی، ایجاد شرایط مناسب برای ورود نور و هوا بین شاخه ها و ایجاد دید کافی در تقاطع های اصلی و فرعی از مهمترین اهداف انجام عملیات هرس است.

انتهای پیام/