رسیدگی به مطالبات شهروندان منطقه۱۴ در حوزه شهرسازی
رسیدگی به مطالبات شهروندان منطقه۱۴ در حوزه شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در راستای تکریم ارباب رحوع و حل سریع موضوعات و مشکلات شهری، شهروندان منطقه۱۴ می توانند طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مطالبات خود در حوزه شهرسازی و ساخت و ساز را مطرح کنند. بر این اساس معاون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در راستای تکریم ارباب رحوع و حل سریع موضوعات و مشکلات شهری، شهروندان منطقه۱۴ می توانند طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مطالبات خود در حوزه شهرسازی و ساخت و ساز را مطرح کنند.

بر این اساس معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۴ تهران یکشنبه هر هفته میزبان و پاسخگوی درخواست شهروندان در دفاتر خدمات الکترونیک است.

کاهش زمان و افزایش کیفیت رسیدگی به درخواست های شهروندان، کاسته شدن تخلفات، کوتاه شدن دست افراد سودجو از پرونده های حوزه شهرسازی از رویکردهای مدیریت شهری در برگزاری دیدارهای هفتگی در دفاتر خدمات الکترونیک است.

همچنین علاوه بر این فعالیت ملاقات های مردمی محدودیتی نداشته و عموم شهروندان منطقه ۱۴ می توانند برای رسیدگی به درخواست های خود، سه شنبه ها به حوزه شهرسازی و دوشنبه ها در دیدار مردمی مدیریت شهری منطقه مراجعه کنند.

یادآور می شود که با هدف افزایش کیفیت رسیدگی و خدمت به شهروندان، درخواست های شهری اهالی دارالمومنین تهران در این حوزه در کوتاه ترین زمان بررسی و محقق می شود.

انتهای پیام/