برقراری بیش از ۹ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان / شهروندان در حاشیه زاینده‌رود آتش روشن نکنند
برقراری بیش از ۹ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان / شهروندان در حاشیه زاینده‌رود آتش روشن نکنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری بیش از ۹ هزار تماس از سوی شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری بیش از ۹ هزار تماس از سوی شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۷۳ تماس شهروندان مبنی بر گلایه از روشن کردن آتش در حاشیه زاینده‌رود بود، افزود: با توجه به جاری بودن آب در این رودخانه، برخی شهروندان در حاشیه آن اقدام به روشن کردن آتش می‌کنند که این اقدام ضمن ایجاد مشکلات زیست‌محیطی و خطر وقوع حوادث آتش‌سوزی، موجب آزار و اذیت ساکنان منازل مسکونی اطراف رودخانه می‌شود که امیدواریم شهروندان به این نکات توجه و از روشن کردن آتش خودداری کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال است، خاطرنشان کرد: نکته مثبت این است که شهروندان به‌صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و در صورت نداشتن رضایت از اقدامات، می‌توانند علاوه‌بر ارسال تصویر مربوطه، توضیحات لازم را نسبت به محیط برای ما بنویسند.

وی گفت: سرشماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ مربوط به ۱۳۷ شهرداری اصفهان است، بنابراین اگر با این سر شماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.